PRS-FM ima znanje i zadovoljne klijente
Višegodišnje iskustvo u planiranju, izgradnji, nadzoru i održavanju nekretnina doprinjelo je pozicioniranju PRS-FMa na tržište kao jednog od lidera u pružanju FM usluga. Osobito se ističemo pristupom klijentu koji se odmiče od klasičnog odnosa pružatelj usluge – kupac već ga stavljamo na poziciju ravnopravnog partnera jer kada raste naš partner, rastemo i mi.
Kvalitetna i profesionalna usluga
Mi slušamo i čujemo našeg klijenta i preporučujemo best practice te isporučujemo kvalitetnu uslugu u skladu s njegovim potrebama. Naša velika prednost je to što pružamo kompletnu FM uslugu i na taj način ne izlažemo klijenta situaciji da mora dodatno angažirati druge pružatelje sličnih usluga. Također vodimo evidenciju o svim koracima u radu i utrošenim sredstvima te preporučujemo preventivne mjere u cilju optimalizacije materijalnih resursa.
Primjena novih tehnologija
Uvijek smo u korak s novom tehnologijom, osobito iz domene Energy Managementa, kako bismo svojim klijentima mogli pružiti najbolja FM rješenja.
Poštivanje rokova
S obzirom da upravljamo poslovanjem i vremenom klijenta koji nam je dao puno povjerenje, velika odgovornost je na nama da opravdamo njegova očekivanja. Iz tog razloga nam je prioritet pratiti i poštovati zadane rokove kako klijentova vrijednost, a i naša efikasnost, ni u jednom trenutku ne bi bili ugroženi.
Standardizacija poslovnih procesa
Kako bismo optimizirali poslovne procese i efikasno upravljali njima, svi zaprimljeni zahtjevi provode se kroz sustav CAFMS = Computer Aided Facility Management System koji se vrlo lako prilagođava potrebama klijenta. Osim što CAFMS ima veliku ulogu u našim procesima, on također pruža i klijentu mogućnost da nadzire sve radove koji se odvijaju na njegovoj nekretnini. U svakom trenutku on može pristupiti sustavu i provjeriti status radnih aktivnosti.
Sistem se sastoji od 16 integriranih softwerskih modula:
- Centralni nadzorni modul svih aktivnosti
- Građevine
- Sistemi i komponente
- Arhiva svih crteža i dokumentacije (po lokaciji, opremi, nalogu)
- Plansko održavanje (kontrolne liste, rad, materijal…)
- Help Desk: Izvanredno održavanje (SLA, obavijesti…)
- Stanja i procjena stanja (NS3424)
- Ugovori
- Projekti, vođenje investicijskih projekata
- Protupožarna zaštita
- Energy management
- Rental i space management
- Financije (budžeti, centri troška, računi troška…)
- Izvještaji
- Kontakti
- Administracija
Poslujemo u skladu s važećim primjenjivim zakonskim propisima iz područja Sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2008), Sustava upravljanja okolišem ( ISO 14001:2004) i Sustava upravljanja zdravljem i sigurnošću na radu (OHSAS 18001:2007).
Edukacija zaposlenika
Naši zaposlenici koji su u svakodnevnom doticaju s klijentima, naša su najveća vrijednost i ulaganje u njihovu edukaciju je trajan proces koji je višestruko isplativ. Veliku pažnju posvećujemo edukaciji inženjera kako bi mogli kreirati najbolja rješenja, terenskim radnicima koji su u stalnom kontaktu s klijentima i našim djelatnicima koji pružaju podršku 0-24h i u najkraćem roku odrađuju intervenciju.