PRS-FM ima znanje i zadovoljne klijente

Višegodišnje iskustvo u planiranju, izgradnji, nadzoru i održavanju nekretnina doprinjelo je pozicioniranju PRS-FMa na tržište kao jednog od lidera u pružanju FM usluga. Osobito se ističemo pristupom klijentu koji se odmiče od klasičnog odnosa pružatelj usluge –  kupac već ga stavljamo na poziciju ravnopravnog partnera jer kada raste naš partner, rastemo i mi.

Kvalitetna i profesionalna usluga

Mi slušamo i čujemo našeg klijenta i preporučujemo  best practice te isporučujemo kvalitetnu uslugu u skladu s  njegovim potrebama.  Naša velika prednost je to što pružamo kompletnu FM uslugu i na taj način ne izlažemo klijenta situaciji da mora dodatno angažirati druge pružatelje sličnih usluga. Također vodimo evidenciju o svim koracima u radu i utrošenim sredstvima te preporučujemo preventivne mjere u cilju optimalizacije materijalnih resursa.

Konkurentske prednosti

Primjena novih tehnologija

Uvijek smo u korak s novom tehnologijom, osobito iz domene Energy Managementa, kako bismo svojim klijentima mogli pružiti najbolja FM rješenja.

Poštivanje rokova

S obzirom da  upravljamo poslovanjem i vremenom klijenta koji nam je dao puno povjerenje, velika odgovornost je na nama da opravdamo njegova očekivanja. Iz tog razloga nam je prioritet pratiti i poštovati zadane rokove kako klijentova vrijednost, a i  naša efikasnost, ni u jednom trenutku ne bi bili ugroženi.

Standardizacija poslovnih procesa

Kako bismo optimizirali poslovne procese i efikasno upravljali njima, svi zaprimljeni zahtjevi provode se kroz sustav CAFMS = Computer Aided Facility Management System koji se vrlo lako prilagođava potrebama klijenta. Osim što CAFMS ima veliku ulogu u našim procesima, on također pruža i klijentu mogućnost da nadzire sve radove koji se odvijaju na njegovoj nekretnini. U svakom trenutku on može pristupiti sustavu i provjeriti status radnih aktivnosti.

Sistem se sastoji od 16 integriranih softwerskih modula:

  1. Centralni nadzorni modul svih aktivnosti
  2. Građevine
  3. Sistemi i komponente
  4. Arhiva svih crteža i dokumentacije (po lokaciji, opremi, nalogu)
  5. Plansko održavanje (kontrolne liste, rad, materijal…)
  6. Help Desk: Izvanredno održavanje (SLA, obavijesti…)
  7. Stanja i procjena stanja (NS3424)
  8. Ugovori
  9. Projekti, vođenje investicijskih projekata
  10. Protupožarna zaštita
  11. Energy management
  12. Rental i space management
  13. Financije (budžeti, centri troška, računi troška…)
  14. Izvještaji
  15. Kontakti
  16. Administracija
CAFMS

Poslujemo u skladu s važećim primjenjivim zakonskim propisima iz područja Sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2008), Sustava upravljanja okolišem ( ISO 14001:2004) i Sustava upravljanja zdravljem i sigurnošću na radu (OHSAS 18001:2007).

Edukacija zaposlenika

Naši zaposlenici koji su u svakodnevnom doticaju s klijentima, naša su najveća vrijednost i ulaganje u njihovu edukaciju je trajan proces koji je višestruko isplativ. Veliku pažnju posvećujemo edukaciji inženjera kako bi mogli kreirati najbolja rješenja, terenskim radnicima koji su u stalnom kontaktu s klijentima i našim djelatnicima koji pružaju podršku 0-24h i u najkraćem roku odrađuju intervenciju.

Edukacija zaposlenika